Last updated on Ağustos 15th, 2022 at 01:33 pm
BeykozAkademi-Cilt10-Sayi1-2022-Ön
BeykozAkademi-Cilt10-Sayi1-2022-Arka
Türk Kahvesi Markalarının Dijital Halkla İlişkiler Bağlamında Sosyal Medya Kullanımı
A Meta-Analytic Review on Antecedents of Green Product Purchase Intention: An Extended TPB Approach
Yapay Zekâ Tekniklerinin Saldırı Tespit Sistemleri’nde Kullanımı
Son Dönem Osmanlı Devleti’nde Fuhuş ve Yerel Aktörler (1876-1909)
Gig Ekonomide Psikososyal Riskler “Nitel Bir Analiz”
Sağlıkta Dönüşüm Uygulaması Hizmet Sunumu Performansının Karşılaştırılması
Tarım-Gıda Bütünleşik Tedarik Zinciri Tasarımı: Domates Ürünü Uygulaması
Türkiye’de E-Ticaret Platformlarında Satış Yapan Kırsal Kadın Kooperatiflerinin İncelemesi