Beykoz Akademi Dergisi Cilt 6 sayı 2 Kapak  Beykoz Akademi Dergisi Cilt 6 Sayı 2 Künye ve İçindekiler

Beykoz Akademi Dergisi Cilt 6 Sayı 2

TERSANELERİN TEDARİKÇİLERİ İLE İLİŞKİLERİNDE LOJİSTİK PERFORMANSIN İLİŞKİ MEMNUNİYETİNE ETKİSİ
Ahmet DURMAZ, Mehmet Bilge Kağan ÖNAÇAN

ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNE ETKİSİ: TÜRKİYE’DE DENİZ YOLCU TAŞIMACILIĞINDA BİR UYGULAMA
Mehmet YÜKSEL, Mehmet Bilge Kağan ÖNAÇAN

TÜKETİCİLERİN INSTAGRAM REKLAMLARINA KARŞI TUTUMLARININ SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: Y VE Z KUŞAĞI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Mehmet İNCE, Sezen BOZYİĞİT

THE EFFECTS OF INTERNATIONALIZATION OF PRODUCTION ON THE TURKISH MANUFACTURING INDUSTRY: AN APPLIED STUDY ON FOREIGN-INVESTED MANUFACTURER-EXPORTERS*
Emre ERGÜVEN

THE EFFECT OF E-COMMERCE WEB SITE SECURITY ON PURCHASE INTENTION
Adnan Veysel ERTEMEL, Mustafa Emre CİVELEK

TÜKETİCİLERİN FOURSQUARE VEYA SWARM UYGULAMALARINI KULLANARAK YER BİLDİRİMİ YAPMA DAVRANIŞLARININ, MARKA TUTUMUNA VE SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ**
N. Ozan BAKIR, Sibel AYDOĞAN

OLGUCU (POZİTİVİST) BİLİM ANLAYIŞI VE İLETİŞİM FAKÜLTELERİ DERGİLERİNİN İÇKİN ELEŞTİRİSİ
Nüket GÜZ, Seher ER

CONSUMER IMPULSIVE BUYING TENDENCY SCALE DEVELOPMENT USING MIXED METHODOLOGY
Ezgi MERDİN UYGUR

KÜÇÜK VE ORTA ÖLÇEKLİ İŞLETMELERDE ULUSLARARASILAŞMA: KÜRESEL DOĞAN İŞLETMELERİN SÜREÇ, STRATEJİ VE ÖRGÜTSEL YETKİNLİKLERİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
Hande KARADAĞ

SUSTAINABILITY IN AGRICULTURE AND ALIENATION IN PEASANTRY: ARGUMENTS DERIVED FROM THE CASE OF TURKEY
Nevzat Evrim ÖNAL, Burhan ÖZALP